czwartek, 16 października 2014

Zawieszone.

Przepraszam, ale muszę zawiesić bloga. Nie chce wam pieprzyć o moim problemach, ale to jest właśnie powód przez który to robię. Ostatnio wszystko się spierdoliło i czas wcale nie sprawia to łatwiejszym i czuję, że wypaliła się we mnie pasja do pisania, wena mnie opuściła i nie potrafię niczego napisać. Kończę z pisaniem nowych blogów, ale chce wierzyć, że doprowadzę tego bloga do końca i dlatego zawieszam, bo chce tu wrócić. Nie wiem kiedy, ale muszę teraz skupić się na poskładaniu swojego życia. Zaczynam pracę, która była moim marzeniem, zdałam egzamin i mam zawód do którego ostatnio straciłam zapał jak do wszystkiego w życiu i proszę o cierpliwość bo obiecuję, że gdy odzyskam to co było bardzo dla mnie ważne i potrzebne do życia i odnajdę w tym kolejny raz sens, to wtedy  wrócę tu i zacznę naprawiać sprawy na bloggerze. Potrzebuję czasu i mam nadzieje, że jak wrócę to nadal tu będziecie.
Kocham was <3

6 komentarzy:

Obserwatorzy